Hae tästä blogista

maanantai 11. tammikuuta 2016

31.12.2015 tilanne

Pitäähän se tämäkin tänne laittaa.


Lankavarasto 31.12.2015
98,970 kg

Ostettu ja saatu lankaa vuonna 2015
11,805 kg, rahaa käytetty 115,90 €.

Neulottu
7,635 kg
82 työtä valmistunut. Näistä sukkia 46 paria, isoja ja pieniä.

*****


Ei tämä näköjään muutu miksikään, vaikka vuodet vaihtuu. Lankaa tulee ja menee, mutta ei vähene. Vuonna 2015 sain aika paljon lankoja, ostinkin tietysti. Pääasiassa kirppiksiltä, vaikka on harvinaista että löytää kelvollista siistiä lankaa. Ja jos joskus löytääkin, on vyötteet heitetty pois, kuka niistä tietää mitä ne on! Mutta silti olen löytöjä tehnyt. 

Kiitos kaikille kävijöille, tulkaa tänäkin vuonna käymään!

2 kommenttia:

  1. Hyvää tätä vuotta!
    Niin kauan ku mä oon sut tuntenut niin lankavarastosi on tuota luokkaa ollut, ei muutu ei. Vaan miksikäs hyvää saldoa muuttamaan puoleen tai toiseen.
    Mulla ei enää tilastoa olekaan kun se hävisi bittiavaruuteen niin en uutta aloittanut. Lankaa on minkä on 'so simple', ei tarvii miettiä onko liikaa tai liian vähän.
    Niin söpö pieni tuo lapsenlapsesi, ihana. Oon vähän kade. . . mun poika ei oo vieläkään löytänyt vaimoa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Samoin sinulle, hyvää tätä vuotta. Joo, olen jo alistunut kohtalooni, ei supistu lankavarasto, vaikka mitä tekisi. Mutta toisaalta, ei koskaan tarvitse lähteä lankakauppaan, aina löytyy omasta varastosta kun jotain haluaa neuloa.

    Joo, on hän niin söpö, ja muutenkin ihana, ei turhia kitise. Vaikka onhan se niinkin vaikka olisi minkälainen riiviö, ainahan se mummun mielestä on niiiiin ihana. Toisaalta eihän sitä tiedä mikä hänestä vielä tulee, se on kuitenkin varma että Vaahteramäen Eemeli on lempilaulu,ettei vaan ottaisi mallia Eemeli metkuista.

    Ei ole vielä Villelle se oikea tullut vastaan, mutta "asioilla on taipumus järjestyä".

    VastaaPoista